AutozonA

Stiže novi Polo

Automobili | 07:52

VW Polo

Nova generacija VW Pola dolazi u prodaju u prvoj polovici 2009. godine. Dizajn novog Pola izveden je po uzoru na cijelu gamu i on izgleda znatno svježije i atraktivnije.


Novi Polo je veći i bolji, a konstruktori su pazili da porast dimenzija pretoče u veću prostornost putnika u unutrašnjosti, odnosno osobito je više prostora osigurano za noge vozača i suvozača.

Svi modeli novog Pola imaju električni servo upravljač najnovije generacije. Benzinski motori kreću s ponudom od trocilindarskog 1.2 motora sa 60 i 70 KS, nastavljaju se četverocilindričnim 1.4 motorom sa 80 KS, a vrh benzinske ponude čini 1.2 super turbo motor najveće snage 105 KS. Kod dizelskih motora u ponudu dolazi novi tihi i štedljivi 1.6 litreni common rail TDI dizelaš najveće snage 75, 90 i 15 KS. U ponudi će biti i Bluemotion model sa 1.4 TDI 80 KS dizelašem.

Svi motori će ispunjavati Euro 5 norme o ispušnim plinovima. Najsnažniju top verziju VW Polo GTI pokretat će 1.4 litreni turbo TSI motor najveće snage 170 KS, a u planu je i dizelska TDI verzija sa 135 KS. Većina motora dolazi sa ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa , a prvi put će biti kod Pola ponuđen i DSG mjenjač s dvostrukom spojkom (opcija uz doplatu).

Prodaja novog modela VW Pola počet će u prvoj polovici 2009. godine. Cijene nisu poznate, ali iz VW-a poručuju da će biti iste ili tek neznatno veće od dosadašnjih. Tek kasnije krajem 2009. godine paleta novog VW Pola bit će upotpunjena i serijskim verzijama inače konceptnog modela crossover Dune izrađenog od strane Karmanna i prikazanog 2007. godine na Salonu automobila u Frankfurtu.

U planu je uz kombi-limuzinsku verziju i mala MPV, odnosno jednovolumenska verzija, koja bi se trebala po uzoru na većeg brata zvati VW Polo Plus, te kupe verzija koja bi u biti bila novi Polo sa troja vrata. Kao zadnji u ponudi trebao bi se pojaviti i VW Polo Cabrio, koji bi imao klasičan meki krov od impregniranog i platificiranog platna. Fena