AutozonA

Folksvagenov "Think blue" oduševio stručnjake

Automobili | 09:27

Folksvagen je za svoju inicijativu ekološke i energetske održivosti pod imenom "Think Blue" dobio četiri najprestižnije svjetske nagrade za dizajn: osim nagrade "red dot" za dizajn i "iF komunikacijski dizajn", ova inicijativa je odlikovana i "Corporate Design nagradom 2011", kao i nagradom na takmičenju "Automotive Brand Contest 2011" .


"S inicijativom 'Think Blue' Folksvagen želi da inspiriše na usvajanje ekološki prihvatljivog načina života. Ove značajne nagrade dodijeljene su ideji koja stoji iza inicijative, odnosno njenom izvanrednom dizajnu. A kreativna realizacija služi za uspješan dijalog s našim kupcima", objasnio je Luka de Meo, šef marketinga kompanije Folksvagen. Četiri nagrade dodijeljene su za komunikacijski dizajn i dizajn prezentacija ideje "Think Blue". Ugledne nagrade "iF communication design award" u kategoriji "Exhibition/Trade Fair", kao i "red dot Design Award" u kategoriji "Event Design" osvojila je izložba "Think Blue Ideas" postavljena u berlinskom automobilskom forumu "Unter den Linden", u okviru koje se posjetioci mogu informisati o različitim aspektima ideje "Think Blue".(vestionline) 303LLJ-2