AutozonA

Moć, prestiž i luksuz

Automobili | 08:52

Uz snažan motor i vrhunski pogon za ovog terenca nema prepreke


Luksuzna britanska marka Land Rover koja je u sklopu F-AC auto centra odnedavno prisutna na našem tržištu premijerno je predstavila svoj top model Range Rover 3.6 V8 TD sa najbogatijim paketom opreme Vogue SE.

Vozilo iz bilo kojeg ugla kada se gleda daje osjećaj moći, prestiža i luksuza, što je i za očekivati od ovog britanskog proizvođača.

Ogromna prednja rešetka hladnjaka u koju su skladno uklopljeni farovi sa pokazivačima smjera te istaknuti znak marke, jasno ukazuju na ovog proizvođača  te mu se orginalnost ne može osporiti.

Svojom dužinom od 4.972 i širinom od 2.034 mm predstavlja jedan od najvećih terenaca uopće, te u unutrašnjosti nema prigovora na nedostatak prostora.

Već od samog otvaranja vrata unutrašnjost budi u nama neku vrstu strahopoštovanja. Bijela kožna sjedišta kraljevskih dimenzija dostatna su za bilo koga a još su uz to elektronski pomična u svim pravcima, a grijanje dolazi serijski. U unutrašnjosti caruju najkvalititeniji materijali Četverobojna instrumentalna ploča sastavljena je od vrhunskih materijala, umetci od kože, mahagonija, najkvalitetnije plastike te vrhunska završna obrada daju doznanja da je riječ o premium modelu.

Prostora ne nedostaje kada je riječ i o prtljažniku (535 litara) čija vrata su dvodijelna a obložen je finim tapacirungom. Medjvjeđe snažan turbodizelski motor Ovaj model pokretao je vrhunski turbo dizelski motor u V8 konfiguraciji sa 271 KS a raskošan okretni moment od 640 Nm dostupan je već pri 2.000 okretaja u minuti.

Naravno uz ovako snažan motor te pogon na sva četiri točka za ovaj Range Rover gotovo da nema prepreke.

Pogon se može elektronski regulirati zavisno od podloge snijeg, pustinjski pijesak, blato, asfalt, uz masu elektronskih uređaja ESP, HDC itd. za ovo vozilo nema prepreka.

Iako je testni model bio na ljetnim gumama, a vožen je po snježnim cestama Jahorine, nismo ni u jednom trenutku osjetili proklizavanje.

Ipak pronašli smo jednu zamjerku. Za ovaj model trenutno u BiH ne mogu se nabaviti zimske gume, te se po njih mora ići u inostranstvo.

Za popis opreme trebao bi dan nabrajanja (kompletna elektrifikacija, koža, navigacija, ESP, ABS, HDC, ASR, parkirni senzori, grijači sjedišta...) uz medvjeđe snažan turbodizelski motor do registracije potrebno je izdvojiti 220.000 KM.

Osnovni model može se dobiti već za 160.000 maraka, a ni on ne oskudjeva sa opremom i pogonskim agregatom. Uz to Land Rover nudi 2 godine garancije bez ograničenja kilometraže.

Jeste puno, no za ono što nudi ovaj model vrijedi svake uložene marke, plus imidž dolazi gratis. Dnevni Avaz